Älgbanan öppnar för vårsäsongen Onsdagen 22 april kl 17:00 – 20:00 (banan kan stängas tidigare om det inte finns skyttar vid banan)!
-
Arkiv
-
Senaste nytt
Älgbanan öppnar för vårsäsongen Onsdagen 22 april kl 17:00 – 20:00 (banan kan stängas tidigare om det inte finns skyttar vid banan)!
Medlemmarna i Östergötlands Östra Jaktskytteklubb kallas härmed till det 128:e årsmötet, som hålls måndagen den 27 april 2026 kl. 18.00.
Årsmötet äger rum i bankettsalen i Odd Fellow‑lokalen, Vattengränden 9, Norrköping.
DAGORDNING
Efter årsmötet samlas vi för en trevlig gemensam supé. Årets meny består av Snitzel med tillbehör och rundas av med kaffe och kaka. Klubben subventionerar måltiden, så din kostnad blir endast 100 kronor. Vatten eller lättöl ingår. För den som önskar finns även annan dryck, såsom öl, vin eller något starkare, att köpa till rimliga priser.
För att vi ska kunna planera maten ber vi dig att anmäla dig till supén senast tisdagen den 21: april.
Anmälan görs till Ove Nilsson via
e‑post: ove58nilsson@gmail.com eller
SMS: 070‑699 11 33
Har du allergier eller andra önskemål kring maten, meddela detta i samband med din anmälan. Vi ser fram emot en trevlig kväll tillsammans – välkommen!