Uppdatering avseende elhaveriet på skjutbanan

Vi vill härmed informera om att det, till följd av det inträffade elhaveriet, tyvärr inte kommer att vara möjligt att kunna nyttja vare sig älgbana eller trappbanan under v-20.

Montering av nytt innanmäte i elskåpet är planerad att genomföras torsdagen den 14 maj.

Det är fortsatt möjligt att genomföra träningsskjutning på tavla. (endast på älgbanan)

Vi beklagar de olägenheter detta medför. Haveriet ligger helt utanför ÖJSK:s kontroll.

Vi önskar er en trevlig helg.

Styrelsen ÖJSK

Publicerat i Senaste nytt | Kommentarer inaktiverade för Uppdatering avseende elhaveriet på skjutbanan

Elavbrott på skjutbanorna

På grund av ett pågående elavbrott kommer vi inte kunna bedriva någon organiserad skjutning på älgbanan samt trappbanan under veckan 19. 

Enligt den tidsplan som vi fått nu i kväll beräknas arbetet var klart först i slutet på vecka 20.

Vi återkommer med ny information när sådan finns.

Publicerat i Senaste nytt | Kommentarer inaktiverade för Elavbrott på skjutbanorna